RE: عمده ترین تغییرات TNA توسط وینس روسو | تغییر نام TNA
الان خيلي زوده واسه ي 2 برند كردن TNa
اگر بخوان مثل راو و اسمكدون دو برند جدا داشته باشن كه حتي با هم در رقابت باشن و سوپراستارهاش فقط مخصوص اون شو باشه . مشخصه خيلي ضربه ميخوره . چون الان با همه ي سوپراستارا و اوردن سوپراستار جديد و سورپريز ريتينگش اينجوري ميشه بعد اونوقت كه هر شو فقط نصف اين سوپراستارا رو داشته باشه ديگه مشخص نيست چي از توي اون ريتينگ در بياد .
اگرم بخواد 2 تا برند به معني 2 تا شو داشته باشه . يعني سوپراستارها همون باشن و اسم برند فرق كنه و توي هر شو ادامه ي درگيري ها باشه بازم فرق خاصي نميكنه . چون درگيري ها كوتاهتر ميشه و اگه بخواد فاصلش هر ppv باشه تكراري ميشه .
حالا شايد فكره ديگه اي دارن و فكر اين جاهاش رو كردن . نميشه سر سري گفت ميشه يا نميشه !